ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

دستگیری راننده متخلفی که پلیس راهور مشهد را زیر گرفته بود + عکس

  • کد خبر: ۲۱۷۷۳۴
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
دستگیری راننده متخلفی که پلیس راهور مشهد را زیر گرفته بود + عکس
راننده خلافکاری که یکی از افسران ارشد راهنمایی و رانندگی را با خودرو زیر گرفت تا از چنگ قانون بگریزد، پس از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شب جمعه گذشته ماموران یکی از گشت‌های خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی که هنگام افطار شهروندان مشغول برقراری نظم و ترافیک شهری بودند ناگهان خودروی برلیانسی را دیدند که در خلاف جهت خیابان حرکت می‌کند. افسر ارشد راهور با مشاهده رفتار وحشتناک راننده مذکور بلافاصله به وی هشدار داد که به مسیر صحیح حرکت بازگردد، اما راننده در حالی پدال گاز را فشرد که خودروی پلیس برای پیشگیری از وقوع حادثه‌ای دلخراش و حفظ جان رانندگان عبوری دیگر به تعقیب راننده خلافکار پرداخت و هنگام دور زدن در منطقه‌ای خلوت طوری مقابل خودرو‌ی مذکور قرارگرفت که بدون وقوع حادثه راننده را متوقف کند، اما وقتی سرهنگ جلالی از خودروی پلیس بیرون آمد و مقابل خودروی برلیانس قرارگرفت ناگهان راننده برای فرار از چنگ قانون، پدال گاز را فشرد و درحالی افسر ارشد راهنمایی و رانندگی را روی زمین انداخت که لاستیک جلو به طرز دلخراشی از روی سینه این افسر وظیفه شناس لغزید و به دلیل داشتن سرعت به حالت پرواز از روی پیکر وی عبور کرد.

دستگیری راننده متخلفی که پلیس راهور مشهد را زیر گرفته بود + عکس

درهمین حال بی درنگ همکاران وی به یاری این افسر فداکار آمدند و او را به مرکز درمانی انتقال دادند که خوشبختانه این افسر پلیس از این حادثه تکان دهنده جان سالم به در برد و بدین ترتیب با صدور دستوری ویژه از سوی سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) بی درنگ گروهی از نیرو‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به سرپرستی سرهنگ مهدی کسروی ماموریت یافتند تا برای دستگیری راننده خلافکار وارد عمل شوند.

طولی نکشید که عوامل انتظامی با رد زنی‌های اطلاعاتی به چند مخفیگاه وی با دستور قضایی وارد شدند، اما او مکان اختفای خود را تغییر داده بود تا این که بررسی‌های تخصصی نشان داد که متهم مذکور در منزلی واقع در بولوار شهید صیاد شیرازی مخفی شده است؛ بنابراین عملیات دستگیری وارد مرحله جدیدی شد و عامل تعدی به افسر پلیس در مخفیگاه خود به دام افتاد. این مرد که «مجید» نام دارد وپس از ۴۸ ساعت تلاش نیرو‌های پلیس اطلاعات وا منیت عمومی دستگیر شده است، درباره ماجرای فرار خود از چنگ قانون گفت: بدهکاری و چک‌های برگشتی زیادی داشتم و برخی از طلبکارانم حکم جلب مرا گرفته بودند. به همین دلیل وقتی پلیس اخطار توقف داد ترسیدم که خودروام را توقیف کنند و دیگر نفهمیدم که به چه عمل خطرناکی دست زده ام ...

تحقیقات بیشتر دراین باره ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->